مزایای استفاده از ردیاب خودرو
نوشته شده توسط : technoguard

ردیاب خودرو و مزایای استفاده از ردیاب خودرو چیست؟چرا باید از ردیاب خودرو استفاده کنیم؟کاربرد ردیاب خودرو؟

این سوال ها یکی از رایج ترین سوال ها هنگام خرید ردیاب خودرو می باشد.

ردیاب خودرو یک وسیله بسیار کوچک می باشد که از طریق یک سیم کارت فعال می شود و از طریق این ردیاب شما می توانید از محل دقیق و لحظه به لحظه ماشینتان با خبر شوید.

امروزه با توجه به افزایش سرقت خودرو همه ی صاحبان خودرو در تلاش اند تا امنیت خودرو هایشان را افزایش دهند.خیلی از افراد فکر می کنند که با داشتن دزدگیر تصویری امنیت خودرو هایشان تامین است اما داشتن دزدگیر خوب به تنعایی کافی نیست!

زیرا با سرقت خودرو شما نمی توانید  از طریق دزدگیر تصویری از محل و موقعیت ماشینتان لحظه به لحظه با خبر شوید و این یکی از مشکلات دزدگیر خودرو می باشد.

به همین دلیل برای کسانی که امنیت خودرو هایشان بسیار پر اهمیت می باشد و خودروهایشان جای پارک امنی ندارد توصیه می شود از دزدگیر خوب و ردیاب همزمان استفاده کنند.

کاربرد و مزایای ردیاب ماشین

ردیاب ماشین یکی از پرکاربرد ترین وسیله ها برای خودرو می باشد که برخی از این کاربرد ها عبارت است از:

  • از طریق ردیاب ماشین شما می توانید از لحظه به لحظه موقعیت ماشینتان با خبر شوید.
  • یکی از قابلیت های ردیاب،خاموش کردن خودرو از راه دور می باشد.
  • با داشتن ردیاب خودرو شما می توانید سرعت مجاز برای ماشینتان تعریف کنید.
  • مشخص کردن محدوده ی جغرافیایی برای خودرو یکی از قابلیت های دیگر ردیاب می باشد.
  • ردیاب مسیر حرکت ماشین در بازه‌های زمانی مختلف را با زمان و تاریخ دقیق ثبت می کند.

با توجه به این کاربرد ها و مزایای ردیاب ماشین می توان متوجه شد که دزدگیر دارای همچین قابلیت هایی نمی باشد.البته باید توجه داشته باشید که تمامی ردیاب های ماشین دارای همچین قابلیت هایی نمی باشد.شرکت استیلاک یکی از شرکت های نامی و معروف در زمینه تولید ردیاب خودرو می باشد.

یکی از معروف ترین انواع ردیاب خودرو مدل st30 می باشد.این ردیاب یکی از ردیاب های پر فروش با قابلیت هایی از قبیل شنود داخل خودرو،موقعیت یابی آنلاین و… اشاره کرد.

یکی از کاربرد های مهم ردیاب برای شرکت های حمل و نقل می باشد.این شرکت ها می توانند از طریق ردیاب از موقعیت،سرعت و محدوده جغرافیایی راننده ها با خبر باشند و آن ها را نظارت کنند.

مزایای داشتن جی پی اس ماشین

کنترل کردن ماشین از راه دور

اگر شما از آن دسته افرادی می باشید که همیشه نگران خودرو ی خود هستید و همیشه استرس باز ماندن در ها و یا پنجره ها و یا از این قبیل مشکلات می باشید با نصب ردیاب خودرو بر روی ماشینتان می توانید نگرانی خود را بر طرف کنید.با نصب ردیاب خودرو می توانید به صورت آنلاین توسط پنلی که در دسترس دارید ماشین خود را چک کنید .

دارای ابعاد کوچک

ردیاب های خودرو در دو نوع آهنربایی و سیمس می باشند.یکی از مزایای ردیاب ماشین این است که در ابعاد های کوچک طراحی و ساخته می شوند و هیچ کس از وجود آن در خودرو مطلع نمی شود.

خاموش کردن خودرو از راه دور

این قابلیت در تمامی ردیاب های خودرو موجود نمی باشد زیرا ردیاب های ارزان خودرو به دلیل قیمت کمتر دارای  قابلیت های کم و محدود می باشند.ردیاب هایی با قیمت بالاتر که دارای قیمت بیشتری می باشند دارای این قابلیت هستند.این قابلیت برای زمانیکه خودرو شما دزدیده شده است بسیار پر کاربرد می باشد.

ردیاب ماشین مناسب چه افرادی می باشد؟

ردیاب خودرو برای کسانی که ماشین هایشان دارای جای پارک امنی نمی باشد توصیه می شود.این افراد همیشه نگران خودرو هایشان هستند و در شهر های بزرگ به دلیل کمبود جای پارک همیشه مجبور می شوند تا خودرو هایشان را دور تر از فضای خانه پارک کنند.استفاده از جی پی اس ماشین برای این افراد از الزامات می باشد تا نگرانی خود را برای همیشه بر طرف کنند.

افرادی که دارای ماشین های کگران قیمت هستند علاوه بر دزدگیر خوب و حرفه ای،بهتر است از ردیاب ماشین نیز استفاده کنند.زیرا سارقان می توانند با غیر فعال کردن دزدگیر ماشین شما را به راحتی سرقت کنند اما با وجود ردیاب شما می توانید موقعیت و محل خودرو ی خود رو تشخیص دهید و از سرقت به سرعت جلوگیری کنید.ردیاب به دلیل داشتن ابعاد کوچک دیده نمی شود و سارقان متوجه آن نمی شوند.

برای خرید ردیاب خوب  با بهترین برند می توانید به مجموعه ی استیلاک اعتماد کنید تا بهترین محصول را به همراه گارانتی معتبر و طولانی دریافت کنید.





:: برچسب‌ها: ردیاب ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: